Konkurs wiedzy o ochronie przeciwpożarowej - wykaz zakwalifikowanych szkół
Uczniowie klas czwartych szkół podstawowych po raz kolejny wezmą udział w konkursie, dzięki któremu będą poszerzać swoją wiedzę na temat zagrożeń związanych z pożarami oraz promować bezpieczne sposoby zachowania. Poniżej pismo Bogdana Klimka, Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UMK skierowane do dyrektorów szkół podstawowych w tej sprawie wraz z dołączonym wykazem szkół zakwalifikowanych do konkursu.
Szanowni Państwo Dyrektorzy Szkół Podstawowych,
Uprzejmie informuję, że Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Krakowa we współpracy z Wydziałem Edukacji, Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej oraz Szkołą Aspirantów Pożarnictwa w Krakowie organizują kolejną edycję Konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.
Konkurs jest realizacją Uchwały CXVI/2009/06 Rady Miasta Krakowa z 13 września 2006 roku w sprawie przyjęcia „Programu profilaktyki przeciwpożarowej obiektów Gminy Miejskiej Kraków”. Celem konkursu jest nabycie i pogłębianie wiedzy na temat zagrożeń powodowanych przez pożary, propagowanie bezpiecznych zachowań oraz właściwego postępowania podczas wystąpienia zagrożeń.
Uprzejmie proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami konkursu opisanymi w załączonym do niniejszego pisma Regulaminie. Zgłoszenia do udziału w konkursie wraz z podaniem liczby klas IV oraz liczby uczniów w tych klasach należy przesłać w formie elektronicznej do dnia 23 października 2019 r. na adres Leszek.Sadowski@um.krakow.pl
O zakwalifikowaniu szkoły do uczestnictwa w konkursie decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szkoły nie zakwalifikowane do udziału w bieżącej edycji konkursu, będą miały pierwszeństwo udziału w kolejnych edycjach.
Bogdan Klimek
Dyrektor Wydziału OC
Załączniki:
- Regulamin konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej
- Wykaz szkół podstawowych zakwalifikowanych do konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej - XII edycja - 2019 rok