Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Krakowski Ośrodek Terapii” zaprasza do udziału w bezpłatnym cyklu szkoleniowym „Młyn”.

Cykl jest przeznaczony dla wszystkich nauczycieli klas I-VI szkoły podstawowej poszukujących metod lepszego rozumienia i mądrego wspierania uczniów z diagnozą ADHD lub wyraźnymi cechami zaburzeń koncentracji uwagi, nadruchliwości i/lub impulsywności.

Szanowni Państwo

Nauczyciele klas I-VI, Psycholodzy i Pedagodzy,

Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Krakowski Ośrodek Terapii” zaprasza do udziału w cyklu szkoleniowym „Młyn”. Cykl jest przeznaczony dla wszystkich nauczycieli klas I-VI szkoły podstawowej poszukujących metod lepszego rozumienia i mądrego wspierania uczniów z diagnozą ADHD lub wyraźnymi cechami zaburzeń koncentracji uwagi, nadruchliwości i/lub impulsywności.

Celem projektu jest przekazanie uczestnikom wiedzy, umiejętności i wsparcia potrzebnych do stworzenia indywidualnego planu pracy z wybranym uczniem z diagnozą lub wyraźnymi cechami nadpobudliwości psychoruchowej.

Młyn to potocznie zamieszanie wynikające z nadmiaru zadań do zrobienia. Wydaje nam się, że to opis dobrze oddający sytuację nauczycieli, którzy w natłoku obowiązków stawiają sobie dodatkowy cel życzliwego wspierania uczniów przejawiających cechy ADHD. Jednocześnie młyn to miejsce, w którym mądrze ukierunkowana energia wody potrafi mielić ziarno na mąkę i tworzyć coś dobrego dla wszystkich. Taki właśnie stawiamy cel dla proponowanego cyklu szkoleniowego: wyposażyć nauczycieli w odpowiednie narzędzia do tego, by potrafili mądrze ukierunkować energię swoich uczniów - tak, by mogło powstać z niej coś pięknego. 

„Młyn” to:

  1. Udział w czterech spotkaniach warsztatowych prowadzonych przez psychoterapeutki i psycholożki pracujące w ośrodku: Joannę Tomoń oraz Emilię Sygulską,
  2. Udział w konsultacji indywidualnej z jedną z prowadzących celem omówienia wyzwań pracy z konkretnym uczniem;
  3. Wspólne opracowanie i omówienie treści książki „ADHD w szkole” autorstwa Artura Kołakowskiego i Marty Jerzak;
  4. Możliwość opracowania „szytego na miarę” planu wspierania wybranego ucznia przy wsparciu grupy i prowadzących.

Planowane terminy szkoleń: 3.03.22, 25.03.22, 21.04.22, 10.06.22 w godzinach 15.30-19.30

Wszystkich zainteresowanych udziałem prosimy o przesłanie maila zgłoszeniowego, zgodnie z instrukcją zamieszczoną w zakładce „zgłoszenia” na stronie: http://kot.krakow.pl/mlyn/

Zgłoszenia przyjmowane są do 20.02.22 lub do wyczerpania miejsc.

O zakwalifikowaniu się do udziału w programie decyduje kolejność zgłoszeń (pod warunkiem przesłania kompletnego zgłoszenia). Ze względu na duże zainteresowanie szkoleniem, na jedną edycję przyjmujemy maksymalnie trzech nauczycieli z jednej placówki.

Po wysłaniu zgłoszenia prosimy oczekiwać na informację zwrotną dotyczącą kwalifikacji do programu.

 

Z wyrazami szacunku,

Katarzyna Czaczuń Dyrektor Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej "Krakowski Ośrodek Terapii",

Joanna Tomoń

Emilia Sygulska

pokaż metkę
Osoba publikująca: Paulina Dzikiewicz-Rożniatowska
Podmiot publikujący: Portal Edukacyjny
Data publikacji: 2022-02-02
Data aktualizacji: 2022-02-02
Powrót

Zobacz także

Znajdź