Konkurs wiedzy o ochronie przeciwpożarowej
Szanowni Państwo
Dyrektorzy Szkół Podstawowych,
Uprzejmie informuję, że Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Krakowa we współpracy z Wydziałem Edukacji oraz Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej organizują kolejną edycję konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.
Konkurs jest realizacją Uchwały CXVI/2009/06 Rady Miasta Krakowa z 13 września 2006 roku w sprawie przyjęcia „Programu profilaktyki przeciwpożarowej obiektów Gminy Miejskiej Kraków”. Celem konkursu jest nabycie i pogłębianie wiedzy na temat zagrożeń powodowanych przez pożary, propagowanie bezpiecznych zachowań oraz właściwego postępowania podczas wystąpienia zagrożeń.
Uprzejmie proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami konkursu opisanymi w załączonym do niniejszego pisma regulaminie. Zgłoszenia do udziału w konkursie wraz z podaniem liczby klas IV oraz liczby uczniów w tych klasach należy przesłać w formie elektronicznej do 27 października 2017 r. na adres: pajakwo@um.krakow.pl
O zakwalifikowaniu szkoły do uczestnictwa w konkursie decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szkoły nie zakwalifikowane do udziału w bieżącej edycji konkursu, będą miały pierwszeństwo udziału w kolejnych edycjach.
Załącznik:
Regulamin konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej - kliknij tutaj
/-/ Bogdan Klimek
Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego