Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Konkurs wiedzy o ochronie przeciwpożarowej

Szanowni Państwo

Dyrektorzy Szkół Podstawowych,

Uprzejmie informuję, że Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Krakowa we współpracy z Wydziałem Edukacji oraz Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej organizują kolejną edycję konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.

Konkurs jest realizacją Uchwały CXVI/2009/06 Rady Miasta Krakowa z 13 września 2006 roku w sprawie przyjęcia „Programu profilaktyki przeciwpożarowej obiektów Gminy Miejskiej Kraków”. Celem konkursu jest nabycie i pogłębianie wiedzy na temat zagrożeń powodowanych przez pożary, propagowanie bezpiecznych zachowań oraz właściwego postępowania podczas wystąpienia zagrożeń.

Uprzejmie proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami konkursu opisanymi w załączonym do niniejszego pisma regulaminie. Zgłoszenia do udziału w konkursie wraz z podaniem liczby klas IV oraz liczby uczniów w tych klasach należy przesłać w formie elektronicznej do 27 października 2017 r. na adres: pajakwo@um.krakow.pl

O zakwalifikowaniu szkoły do uczestnictwa w konkursie decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szkoły nie zakwalifikowane do udziału w bieżącej edycji  konkursu, będą miały pierwszeństwo udziału w kolejnych edycjach.

Załącznik:

Regulamin konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej - kliknij tutaj

 

/-/ Bogdan Klimek

Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

 

pokaż metkę
Osoba publikująca: MAGDALENA WILK
Podmiot publikujący: Portal Edukacyjny
Data publikacji: 2017-10-24
Data aktualizacji: 2017-10-24
Powrót

Zobacz także

Znajdź