Strona główna rozwiń menu

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 im. Polskich Kawalerów Maltańskich

Fot. Portal Edukacyjny

W ramach projektu "Ogarniam życie" uczniowie klasy 3A ZSP nr 17, mieli okazję zgłębiać tematykę szczęścia, samoświadomości oraz zagrożeń związanych z codziennym funkcjonowaniem w świecie cyfrowym.

Jednym z kluczowych elementów projektu była wspólna lektura i omówienie książki "Kwiat paproci" autorstwa Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel. Ta niezwykle wartościowa pozycja stała się punktem wyjścia do rozmów na temat sensu życia, wartości, które są dla nas ważne, oraz tego, czym tak naprawdę jest szczęście.

Podczas zajęć uczniowie:

  • rozmawiali o tym, jak dbać o swoje szczęście, zarówno na poziomie codziennych nawyków, jak i głębszego zrozumienia siebie i swoich potrzeb,
  • dyskutowali o zagrożeniach związanych z nadmiernym korzystaniem z aplikacji mobilnych oraz mediów społecznościowych, ucząc się, jak zachować zdrowy balans i chronić swoją prywatność,
  • stworzyli własne Exploding boxy pt. "Moje szczęście", w których w kreatywny sposób przedstawili, co daje im radość, poczucie bezpieczeństwa i spełnienia.

Zarówno nauczyciele, jak i uczniowie zgodnie przyznali, że projekt był bardzo wartościowym doświadczeniem, pozwalającym na refleksję nad własnym życiem i budowaniem uważności na siebie i innych.

Minimalist Simple Nature Photo Collage Instagram Post.jpg
WhatsApp Image 2025-04-25 at 20.22.08 (3).jpeg
WhatsApp Image 2025-04-25 at 20.35.44.jpeg
WhatsApp Image 2025-04-26 at 19.26.47 (1).jpeg
WhatsApp Image 2025-04-26 at 19.28.46.jpeg
kolaz-reportaz (1).jpg
kolaz-reportaz.jpg
Minimalist Simple Nature Photo Collage Instagram Post.jpg
WhatsApp Image 2025-04-25 at 20.22.08 (3).jpeg
WhatsApp Image 2025-04-25 at 20.35.44.jpeg
WhatsApp Image 2025-04-26 at 19.26.47 (1).jpeg
WhatsApp Image 2025-04-26 at 19.28.46.jpeg
kolaz-reportaz (1).jpg
kolaz-reportaz.jpg
pokaż metkę
Osoba publikująca: Paulina Kasperowska
Podmiot publikujący: Portal Edukacyjny
Data publikacji: 2025-05-14
Data aktualizacji: 2025-05-14
Powrót