Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Zintegrowany System Zarządzania Oświatą - Usunięcie loginu użytkownika

7. Usunięcie konta (procedura ZSZO-03_PROCEDURA_USUNIĘCIA_KONTA_UŻYTKOWNIKA_ZSZO)

  • Dyrektor wchodzi na stronę www.zszo.um.krakow.pl i loguje się do Systemu.
  • po zalogowaniu wybiera Obieg Dokumentów.
  • po lewej stronie ekranu wybiera szary rozsuwany pasek i z niego Procedury ZSZO i Usunięcie konta
  • wprowadza login lub nazwisko pracownika i wybiera go z listy.
  • po zakończeniu naciska Wyślij. Konta i powiązane z nimi certyfikaty do kont są usuwane bez zbędnej zwłoki.
pokaż metkę
Osoba publikująca: WOJCIECH KALETA
Podmiot publikujący: Portal Edukacyjny
Data publikacji: 2016-12-16
Data aktualizacji: 2017-08-31
Powrót