Zintegrowany System Zarządzania Oświatą - Zmiana uprawnień użytkownika przez Dyrektora
6. Zmiana uprawnień pracownikowi (procedura ZSZO-02_PROCEDURA_ZMIANY_UPRAWNIEŃ_DO_KONTA_UŻYTKOWNIKA_ZSZO)
- Dyrektor wchodzi na stronę www.zszo.um.krakow.pl i loguje się do Systemu.
- po zalogowaniu wybiera Obieg Dokumentów.
- po lewej stronie ekranu wybiera szary rozsuwany pasek i z niego Procedury ZSZO i Zmiana uprawnień
- wprowadza login lub nazwisko pracownika i wybiera go z listy. Wybiera uprawnienia i klika Wyślij.
Uwaga! Uprawnienia na samym dole SEOD - Utworzenie konta, SEOD - Zmiana uprawnień, SEOD - Usunięcie konta. Ich wypełnienie spowoduje, że dany pracownik będzie mógł tworzyć, usuwać konta, zmieniać uprawnienia tak jak Dyrektor. Proszę uważać przy nadawaniu tych 3 ostatnich uprawnień.
- Czas realizacji zadania zmiany uprawnień jest uzależniony od aktualnej ilości wniosków w Systemie i jest realizowany w czasie nieprzekraczającym 2 dni robocze.