Przekazujemy pismo Wydziału Skarbu Miasta Urzędu Miasta Krakowa w sprawie elektronicznego obiegu dokumentów.
W związku z okresem składania przez jednostki miejskie wniosków o porównanie części danych wynikających z ewidencji księgowej z ewidencją gminnego lub powiatowego zasobu nieruchomości, stosownie do § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicamiRzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 342) oraz dążeniem Urzędu Miasta Krakowa do cyfryzacji prowadzonych postępowań, Wydział Skarbu Miasta kieruje do Dyrektorów jednostek oświatowych prośbę o przesyłanie ww. wniosków za pomocą skrzynki ePUAP, wypełnionych i podpisanych elektronicznie. Wzór wniosku w wersji edytowalnej dostępny jest tutaj.
W razie pytań lub wątpliwości należy kontaktować się:
źródło: Wydział Skarbu Miasta, Referat ds. Trwałego Zarządu i Użytkowania