KONFERENCJE
|
Ośrodek w Krakowie
|
Zmiany w edukacji ekonomicznej dzieci i młodzieży wyzwania i propozycje
|
Szkoła wartości. Fundamenty dobrego społeczeństwa. Wydarzenie realizowane w ramach minigrantu Nauka dla społeczeństwa
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Nowoczesne kształcenie w technikach i szkołach branżowych
|
Kursy kwalifikacyjne i nadające uprawnienia
|
Ośrodek w Krakowie
|
Zarządzanie oświatą 2022/2023
|
Wychowanie do życia w rodzinie
|
Zarządzanie w oświacie
|
Ośrodek w Krakowie
|
Prawa i obowiązki dyrektorów szkół na kanwie nowej Ustawy o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich Akademia Zarządzania
|
Arkusz organizacji przedszkola/szkoły podstawowej
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Doskonalenie kompetencji kierowniczych wicedyrektora szkoły
|
Arkusz organizacji przedszkola/szkoły podstawowej
|
Rada pedagogiczna protokołowanie zebrań i dokumentowanie pracy pedagogicznej
|
Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
|
Ośrodek w Krakowie
|
Cyfry na start czyli zabawy matematyczne w przedszkolu
|
Olimpijskie inspiracje czyli zabawy ruchowe w przedszkolu
|
Kiedy SEL wyznacza cel, czyli rzecz o social and emotional learning/społeczno-emocjonalnym uczeniu się na etapie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
|
Litery dobrze znamy dlatego na dywanie czytamy! zabawy rozwijające kompetencje czytelnicze przedszkolaków
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Biało-czerwona dla przedszkolaka
|
Kim będą, gdy dorosną? dzieci poznają zawody, tworząc lapbook
|
Ośrodek w Nowym Sączu
|
Tworzenie fotoreportażu i albumu twórczości dziecięcej z wykorzystaniem bezpłatnej aplikacji PhotoStory
|
Czytam, bo lubię! Proste i skuteczne sposoby na zainteresowanie uczniów czytaniem
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Dziecko z zaburzeniami komunikacji językowej w przedszkolu
|
Gry i Grywalizacja blaski i cienie w edukacji przyrodniczej sześciolatków
|
Terapia ręki
|
Program edukacji kulturalnej w przedszkolu
|
Problemy emocjonalne dzieci
|
Kształcenie kompetencji kluczowych w edukacji wczesnoszkolnej
|
Trening umiejętności prospołecznych u dzieci w wieku przedszkolnym
|
Wielkanocne i wiosenne prace plastyczne
|
Wychowanie, profilaktyka i opieka
|
Ośrodek w Krakowie
|
Odpowiedzialność prawna nieletnich
|
Trudne emocje. Jak wspierać innych i siebie, gdy emocje biorą górę (projekt MCHE nowy model nauczania)
|
Współczesne zagrożenia internetowe wśród osób nieletnich praktyczne aspekty
|
Ujawnienie przemocy domowej na terenie szkoły dalsze kroki prawne
|
A można inaczej pomysły na ciekawe zajęcia z wychowawcą w szkole
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Inteligencja emocjonalna być w zgodzie z emocjami
|
Twój głos ma znaczenie. Emisja głosu w pracy nauczyciela
|
Konflikty szkolne jak je rozwiązywać, aby utrwalić dobre relacje i budować wspólnotę
|
Wystąpienia publiczne. W klasie, na scenie, w mediach i w internecie
|
Zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży. Jak je rozumieć? Jak reagować?
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Lekcja wychowawcza? Mam pomysł!!
|
Wychowanie w oparciu o wartości
|
Twórcze metody pracy w świetlicy szkolnej
|
Edukacja historyczna, obywatelska i regionalna
|
Ośrodek w Krakowie
|
Polacy, którzy zmienili świat promowanie polskich sukcesów jako element wychowania patriotycznego
|
Ośrodek w Nowym Sączu
|
Święci w dziejach narodu polskiego w ujęciu nauk Feliksa Konecznego
|
Egzamin maturalny z historii zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych w 2023 roku
|
Dzieje Polski. Pedagogika dumy narodowej czy pedagogika wstydu
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Święci w dziejach narodu polskiego w ujęciu nauk Feliksa Konecznego
|
Egzamin maturalny z historii zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych w 2023 roku
|
Edukacja konsumencka ucznia
|
Już lubimy historię
|
Edukacja językowa i kulturalna
|
Ośrodek w Krakowie
|
Polonistyczny niezbędnik w pracy z uczniami obcego pochodzenia
|
Oswoić gramatykę język polski (szkoła podstawowa)
|
Rutyny myślenia krytycznego na lekcjach języka polskiego w szkole ponadpodstawowej
|
Pomysłowe powtórki lekturowe przed egzaminem ósmoklasisty
|
Skutecznie przygotuj swoich uczniów do matury z języka angielskiego
|
Oswoić gramatykę język polski (szkoła podstawowa)
|
Nowa matura z języka polskiegow praktyce część I
|
Projektowanie gier na języku polskim 27 warsztaty
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Język polski w przestrzeni muzealnej metody, pomysły, koncepcje
|
Ocena prac pisemnych uczniów zgodnie z wymaganiami egzaminacyjnymi
|
Ośrodek w Nowym Sączu
|
O efektywnej współpracy nauczycieli języka polskiego z metodykiem i pedagogiem specjalnym
|
KLiKamy na polskim! Kształcenie literackie i kulturowe jako główny cel kształcenia polonistycznego
|
Jak przeprowadzić egzamin ustny z języka polskiego zgodnie z obowiązującą procedurą Formuła 2023
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Matura 2023 i 2024 zadania egzaminacyjne z języka angielskiego poziom podstawowy i rozszerzony
|
Poloniści na pokład! Matura 2023 r poziom podstawowy
|
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
|
Ośrodek w Krakowie
|
Obserwacje i doświadczenia na lekcjach biologii i przyrody
|
Dostosowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb uczniów na lekcjach biologii i przyrody
|
Jak kształtować umiejętność geograficznego postrzegania rzeczywistości, czyli elementy geografii humanistycznej na lekcjach geografii
|
Edukacja artystyczna i techniczna
|
Ośrodek w Krakowie
|
Tanecznym krokiem przez świat tańce integracyjne w edukacji wczesnoszkolnej
|
Młody artysta w onlajnach. Wirtualne portfolio początkującego twórcy wizualnego
|
Jak się ruszać to konkretnie Dalcroze i choreoterapia na zajęciach muzycznych
|
Plastyka bez podręcznika autorskie narzędzia multimedialne na lekcji plastyki
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Origami składanki z papieru na lekcjach techniki
|
Edukacja zawodowa i doradztwo edukacyjno-zawodowe
|
Ośrodek w Krakowie
|
Ciekawe formy realizacji treści z zakresu orientacji zawodowej i doradztwa zawodowego w szkole
|
Projekt edukacyjny i metoda projektów w kształceniu zawodowym
|
Wykorzystanie maszyn CNC i robotów przemysłowych do innowacyjnego nauczania mechatroniki, elektroniki, mechaniki i informatyki w technikum
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
WAKELET kolekcjonuje materiały w sieci
|
Technologie informacyjno-komunikacyjne
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Programujemy historyjki w Scratchu
|
Ośrodek w Nowym Sączu
|
Podstawy programowania w języku Python pierwsze pętle
|
Pracujemy w Szkolnym Laboratorium Przyszłości zgodnie z modelem STEAM pracownia druku 3d (projekt MChE nowy model nauczania)
|
Podstawy programowania w języku C++ pierwsze pętle
|
Aktywna tablica wykorzystanie w edukacji stacjonarnej i zdalnej
|
Laboratoria Przyszłości, narzędzia podstawowego zestawu stacje lutownicze
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Podstawy programowania w języku Python pierwsze pętle
|
ARDUINO Podstawowe projekty w szkolnym Laboratorium Przyszłości
|
Żółw czy Pyton? O grafice żółwia w języku Python
|
Lekcje z Photonem dla uczniów młodszych i nieco starszych
|
Edukacja zdrowotna
|
Ośrodek w Krakowie
|
Technologie informacyjno-komunikacyjne wsparciem lekcji wychowania fizycznego
|
Panie, niech pan odpocznie! Takie tempo to absurd./J. Tuwim Ekstrablatt/, czyli o konieczności odpoczynku i źródłach inspiracji w pracy nauczyciela WdŻ
|
Wprowadzanie elementów edukacji matematycznej na wychowaniu fizycznym
|
Zumba jako propozycja zajęć wychowania fizycznego i sportu całego życia
|
Aplikacje mobilne wspierające zdrowy styl życia
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Szkolna turystyka kwalifikowana w ramach zajęć wychowania fizycznego
|
Ocenianie na lekcji wychowania fizycznego
|
Boot Camp, czyli wszechstronny trening obwodowy na lekcjach wychowania fizycznego
|
Test sprawności fizycznej jako narzędzie diagnozy i samooceny ucznia na lekcji wychowania fizycznego
|
Specjalne potrzeby edukacyjne
|
Ośrodek w Krakowie
|
SOS stres cz. I. Emocjonalna pierwsza pomoc. Techniki samouspokojenia i regulacji emocji
|
Terapia ręki
|
SOS stres cz. II. Efektywne strategie radzenia sobie ze stresem. Techniki poznawcze, behawioralne i relaksacyjne
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Jak radzić sobie z agresją ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim?
|
Pedagog specjalny nowy specjalista w szkole i przedszkolu od 1.09.2022 r.
|
Inny nie znaczy gorszy uczeń słabosłyszący w szkole ogólnodostępnej
|
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka zgodnie z przepisami prawa oświatowego od diagnozy do uzyskanych efektów
|
Rozwój osobisty nauczyciela i dyrektora
|
Ośrodek w Krakowie
|
Jestem odpowiedzialny za swoje życie kształtowanie dobrych nawyków ucznia propozycje scenariuszy zajęć stacjonarnych i zdalnych (projekt MChE nowy model nauczania)
|
Awans na stopień nauczyciela dyplomowanego według nowych przepisów
|
Asertywność w pracy nauczyciela jak rozsądnie stawiać granice (projekt MCHE nowy model nauczania)
|
Zastosowanie gier matematycznych w rozwijaniu umiejętność współpracy (projekt MChE nowy model nauczania)
|
Zrób z lekcji grę
|
Klimat szkoły a zdrowie psychiczne uczniów i nauczycieli (projekt MChE nowy model nauczania)
|
Przygotowanie do postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela dyplomowanego (dotychczasowe przepisy)
|
Ośrodek w Oświęcimiu
|
Od nauczyciela mianowanego do dyplomowanego
|
Przygotowanie do postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego
|
Ośrodek w Nowym Sączu
|
Biblioteka szkolna pełna pomysłów i kreatywnych działań
|
Kreatywnie na zastępstwie zabawy i ćwiczenia rozwijające intelekt ucznia
|
Ośrodek w Tarnowie
|
Rodzice w szkole
|
Nauczyciel geografii z kompetencjami XXI wieku
|
Czy zawsze właściwie rozumiemy się w rozmowie? krótki przewodnik po asertywności
|
Realizowanie podstawy programowej metodą projektu Dołącz do eTwinning
|
Praca z uczniem metodą projektu Załóż projekt eTwinning
|
Przygotowanie do postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego
|
Partycypacja i współpraca w szkole razem możemy więcej, szybciej i lepiej
|
Oświatowe bhp, czyli przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu nauczyciela
|
Ocenianie szkolne od wymagań edukacyjnych do oceny pracy ucznia
|
Przygotowanie do postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela dyplomowanego
|
Sieci współpracy i samokształcenia
|
Ośrodek w Krakowie
|
Origami jako sposób aktywizowania uczniów (projekt MChE nowy model nauczania)
|
Ośrodek w Nowym Sączu
|
Warsztat pracy biologa i przyrodnika nauczyciele biologii i przyrody szkół podstawowych
|