Informacja dla dyrektorów szkół i placówek - termin składania aneksu do arkusza.
Szanowni Państwo
Dyrektorzy
Samorządowych Szkół i Placówek
Uprzejmie informuję, że aneksy do zatwierdzonych arkuszy organizacji szkół i placówek na rok szkolny 2021/2022 należy przygotować i zapisać w aplikacji PABS do 10 września br. Aneks zapisany jako Arkusz 2021/2022 powinien posiadać status: Planowanie zakończone.
Skan podpisanego przez dyrektora szkoły lub placówki aneksu (Raport syntetyczny) proszę przesyłać elektronicznie
na adres Wydziału Edukacji: ek.umk@um.krakow.pl wraz z informacją o zaopiniowaniu zmian w arkuszu przez radę pedagogiczną szkoły lub placówki oraz organizacje związkowe.
W ten sam sposób proszę przesyłać do Wydziału Edukacji aneksy wraz z niezbędnymi załącznikami (w formatach word, excel, pdf) w celu przekazania ich przez organ prowadzący do zaopiniowania Małopolskiemu Kuratorowi Oświaty. Aneksy, zgodnie z informacją zawartą na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Krakowie: https://kuratorium.krakow.pl/informacja-dotyczaca-opiniowania-aneksow-do-arkuszy-organizacji-na-rok-szkolny-2021-2022/ powinny zawierać opis zmian dokonanych w stosunku do zatwierdzonego arkusza.
Zastępca Dyrektora Wydziału
Dariusz Domajewski