Kraków, dnia 15 października 2018 r.
OC-02.5541.10.2018
Szanowni Państwo
Dyrektorzy Szkół Podstawowych,
uprzejmie informuję, że Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Krakowa we współpracy z Wydziałem Edukacji, oraz Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej organizują kolejną edycję konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.
Konkurs jest realizacją Uchwały CXVI/2009/06 Rady Miasta Krakowa z 13 września 2006 roku w sprawie przyjęcia „Programu profilaktyki przeciwpożarowej obiektów Gminy Miejskiej Kraków”. Celem konkursu jest nabycie i pogłębianie wiedzy na temat zagrożeń powodowanych przez pożary, propagowanie bezpiecznych zachowań oraz właściwego postępowania podczas wystąpienia zagrożeń.
Uprzejmie proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami konkursu opisanymi w załączonym do niniejszego pisma regulaminie. Zgłoszenia do udziału w konkursie wraz z podaniem liczby klas IV oraz liczby uczniów w tych klasach należy przesłać w formie elektronicznej do dnia 26 października 2018 r. na adres: pajakwo@um.krakow.pl
O zakwalifikowaniu szkoły do uczestnictwa w konkursie decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szkoły nie zakwalifikowane do udziału w bieżącej edycji konkursu, będą miały pierwszeństwo udziału w kolejnych edycjach.
Załącznik: Regulamin konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.
Z poważaniem,
Bogdan Klimek
Dyrektor Wydziału