górne tło

Zaproszenie do udziału w konkursie wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.

Kraków, dnia  15 października 2018 r.

OC-02.5541.10.2018        

                                                                                             

Szanowni Państwo

Dyrektorzy Szkół Podstawowych,

uprzejmie informuję, że Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Krakowa we współpracy z Wydziałem Edukacji, oraz Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej organizują kolejną edycję konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.

Konkurs jest realizacją Uchwały CXVI/2009/06 Rady Miasta Krakowa z 13 września 2006 roku w sprawie przyjęcia „Programu profilaktyki przeciwpożarowej obiektów Gminy Miejskiej Kraków”. Celem konkursu jest nabycie i pogłębianie wiedzy na temat zagrożeń powodowanych przez pożary, propagowanie bezpiecznych zachowań oraz właściwego postępowania podczas wystąpienia zagrożeń.

Uprzejmie proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami konkursu opisanymi w załączonym do niniejszego pisma regulaminie. Zgłoszenia do udziału w konkursie wraz z podaniem liczby klas IV oraz liczby uczniów w tych klasach należy przesłać w formie elektronicznej do dnia 26 października 2018 r. na adres: pajakwo@um.krakow.pl

O zakwalifikowaniu szkoły do uczestnictwa w konkursie decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szkoły nie zakwalifikowane do udziału w bieżącej edycji  konkursu, będą miały pierwszeństwo udziału w kolejnych edycjach.

Załącznik: Regulamin konkursu wiedzy o ochronie przeciwpożarowej.

Z poważaniem,

Bogdan Klimek

Dyrektor Wydziału