Szanowni Państwo Dyrektorzy,
Samorządowych Szkół i Placówek prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków.
Serdecznie zapraszam do udziału w kolejnym szkoleniu z zakresu ewakuacji i ratownictwa podczas pożarów oraz innych miejscowych zagrożeń.
Realizując postanowienia porozumienia zawartego pomiędzy Szkołą Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, a Gminą Miejską Kraków z 25 października 2017 roku dotyczące współpracy w obszarze ochrony przeciwpożarowej –informuję, że 26 października 2018 r. w godz. 9.30-14.30 w budynku Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 odbędzie się szkolenie z zakresu ewakuacji i ratownictwa podczas pożarów oraz innych miejscowych zagrożeń.
Szkolenie dedykowane jest dyrektorom samorządowych szkół i placówek edukacyjnych, którzy nie uczestniczyli w żadnym z dotychczasowych szkoleń oraz tym, którzy objęli stanowisko z dniem 1 września 2018 r.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesłać na adres e-mail beata.batko@um.krakow.pl do 18 października 2018 r. Ze względów organizacyjnych liczba miejsc jest ograniczona, proszę więc Państwa o przemyślane decyzje. Koszt uczestnictwa -pokrywany w całości przez Wydział Edukacji Urzędu Miasta Krakowa- jest liczony od osoby, w związku z czym proszę, aby ewentualna rezygnacja z udziału w szkoleniu dokonana była z odpowiednim wyprzedzeniem w celu dokonania uzupełnienia rekrutacji o inne zgłoszone osoby.
Z poważaniem,
Anna Korfel - Jasińska
Dyrektor
Wydziału Edukacji
Załączniki: