Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Zintegrowany System Zarządzania Oświatą - Instrukcja akceptacji certyfikatu użytkownika przez Dyrektora

4.1 Dyrektor placówki przechodzi na stronę www.zszo.um.krakow.pl i loguje się do Systemu.

  • wybiera przycisk RA Admin
  • następnie klika przycisk Wnioski
  • wypełnia warunek login równa się i podaje poprawny login pracownika i klika Dalej
  • certyfikat wyświetli się na ekranie i Dyrektor klika Pokaż i Akceptuj lub w niektórych sytuacjach np. błędu w loginie Odrzuć
  • system poinformuje, że jest Operacja zakończona pomyślnie
  • placówka może poinformować pracownika UMK (tel. 12-616-5187 / 12-616-5180 / 12-616-5179) o pilnej potrzebie wygenerowania już podpisanego certyfikatu.
    Certyfikaty są generowane przez pracowników UMK lub Wykonawcę co godzinę. Informacja o wygenerowaniu certyfikatu przychodzi na email, który pracownik wpisał w formularzu rejestracji.
pokaż metkę
Osoba publikująca: ANNA GÓRSKA
Podmiot publikujący: Portal Edukacyjny
Data publikacji: 2016-12-16
Data aktualizacji: 2021-06-16
Powrót