Zintegrowany System Zarządzania Oświatą - Instrukcja akceptacji certyfikatu użytkownika przez Dyrektora
4.1 Dyrektor placówki przechodzi na stronę www.zszo.um.krakow.pl i loguje się do Systemu.
- wybiera przycisk RA Admin
- następnie klika przycisk Wnioski
- wypełnia warunek login równa się i podaje poprawny login pracownika i klika Dalej
- certyfikat wyświetli się na ekranie i Dyrektor klika Pokaż i Akceptuj lub w niektórych sytuacjach np. błędu w loginie Odrzuć
- system poinformuje, że jest Operacja zakończona pomyślnie
- placówka może poinformować pracownika UMK (tel. 12-616-5187 / 12-616-5180 / 12-616-5179) o pilnej potrzebie wygenerowania już podpisanego certyfikatu.
Certyfikaty są generowane przez pracowników UMK lub Wykonawcę co godzinę. Informacja o wygenerowaniu certyfikatu przychodzi na email, który pracownik wpisał w formularzu rejestracji.
pokaż metkę
Osoba publikująca:
ANNA GÓRSKA
Podmiot publikujący:
Portal Edukacyjny
Data publikacji:
2016-12-16
Data aktualizacji:
2021-06-16