Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Szkolenia z zakresu ewakuacji i ratownictwa podczas pożarów oraz innych miejscowych zagrożeń dla osób zarządzających samorządowymi szkołami i placówkami edukacyjnymi

Szanowni Państwo Dyrektorzy,

Samorządowych Szkół i Placówek prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków.

Realizując postanowienia porozumienia zawartego pomiędzy Szkołą Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, a Gminą Miejską Kraków z 25 października 2017 roku dotyczące współpracy w obszarze ochrony przeciwpożarowej –informuję, że 20.12.2017 r. odbędzie się szkolenie dla dyrektorów szkół podstawowych i ponadpodstawowych z zakresu ewakuacji i ratownictwa podczas pożarów oraz innych miejscowych zagrożeń.

Szkolenia dedykowane są dla osób zarządzających samorządowymi szkołami i placówkami edukacyjnymi. Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesłać na adres e-mail beata.batko@um.krakow.pl (do wyczerpania limitu miejsc). Ze względów organizacyjnych liczba miejsc jest ograniczona, proszę więc Państwa o przemyślane decyzje. Koszt uczestnictwa -pokrywany w całości przez Wydział Edukacji Urzędu Miasta Krakowa- jest liczony od osoby, w związku z czym proszę, aby ewentualna rezygnacja z udziału w szkoleniu dokonana była z odpowiednim wyprzedzeniem w celu dokonania uzupełnienia rekrutacji o inne zgłoszone osoby.

 

Załączniki:

  1. Harmonogram szkolenia.

 

Z poważaniem,

/-/ Anna Korfel - Jasińska

Dyrektor Wydziału

pokaż metkę
Osoba publikująca: Beata Batko
Podmiot publikujący: Portal Edukacyjny
Data publikacji: 2017-12-01
Data aktualizacji: 2017-12-01
Powrót

Zobacz także

Znajdź