Strona główna rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Spotkanie w Centrum Obywatelskim z przedstawicielami Zarządu Budynków Komunalnych

Biuro MOWIS informuje, że w „Centrum Obywatelskim” w dniach 12 stycznia i 16 lutego br. odbędzie się spotkanie z przedstawicielami Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, dedykowane organizacjom pozarządowym.

Szanowni Państwo

Koordynatorzy ds. współpracy

z organizacjami pozarządowymi

 

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o rozpowszechnienie informacji o tej inicjatywie wśród NGOs - dostępnymi kanałami komunikacyjnymi  (treść komunikatu dostępna jest poniżej oraz na stronach: http://bip.krakow.pl/?news_id=82746 i http://ngo.krakow.pl/centrum_obywatelskie/206566,1781,komunikat,_wszystko_o_lokalach_gminnych__-_biuro_mowis_zaprasza_ngos_do__centrum_obywatelskiego_.html).

 

Wszystko o lokalach gminnych” - Biuro MOWIS zaprasza NGOs do „Centrum Obywatelskiego”

 

W jaki sposób można ubiegać się o najem lokalu drogą bezprzetargową? Jak gospodarować takim lokalem? Jakie warunki należy spełnić biorąc udział w aukcji/przetargu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą przedstawiciele Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w „Centrum Obywatelskim” na spotkaniach, które odbędą się 12 stycznia i 16 lutego br.

 

Podczas spotkań omówione zostaną następujące tematy:

1.            warunki formalne niezbędne do spełnienia celem ubiegania się o najem drogą bezprzetargową,

2.            warunki formalne udziału w aukcji/przetargu,

3.            wymogi formalne warunkujące zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego, do które prawo zostało pozyskane  drogą bezprzetargową  lub w wyniku wygrania aukcji/przetargu,

4.            warunki realizacji prac remontowych w lokalu użytkowym, w tym należne z tego tytułu preferencje czynszowe (stawka eksploatacyjna – sposób wyliczania, składniki),

5.            podnajem lokalu użytkowego,

6.            możliwość ubiegania się o wynajem lokalu przez więcej niż jeden podmiot,

7.            pozyskiwanie dodatkowych danych na temat pustostanów (dokumentacje inwentaryzacyjne), zdjęcia pustostanów publikowane na listach aukcyjnych/przetargowych,

8.            zasób pustostanów z uwzględnieniem stanu technicznego, braku barier architektonicznych.

 

Udział w spotkaniu jest nieodpłatny.

 

Terminy:

•             12 stycznia w godz. 17.00-19.00,

•             16 lutego w godz. 17.00-19.00.

 

Miejsce:

Centrum Obywatelskie

ul. Reymonta 20 (budynek Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana)

I piętro, sala szkoleniowo-konferencyjna

tel. 728 366 319

tel.  12 616 78 00

e-mail: mowis@um.krakow.pl

 

Rekrutacja:

Organizacje pozarządowe zainteresowane tematyką i udziałem w spotkaniu, proszone są o zgłaszanie swoich przedstawicieli drogą mailową na adres Damian.Szwed@um.krakow.pl w terminach:

•             do 11 stycznia br. - na spotkanie zaplanowane na 12 stycznia br. oraz

•             do 13 lutego br. na spotkanie, które odbędzie się 16 lutego br.

 

W zgłoszeniu należy uwzględnić wybrany termin spotkania, nazwę organizacji, dane osób uczestniczących (imię, nazwisko) oraz dane kontaktowe.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Paulina Dzikiewicz-Rożniatowska
Podmiot publikujący: Portal Edukacyjny
Data publikacji: 2017-01-09
Data aktualizacji: 2017-01-09
Powrót

Zobacz także

Znajdź