Komunikat PKO Bank Polski
Szanowni Państwo Dyrektorzy samorządowych szkół i placówek oświatowych, W załączeniu przekazujemy informacje dotyczące obsługi bankowej, realizacji dyspozycji płatniczych i pracy oddziałów w okresie przedświąteczno - noworocznym.
Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się okresem przedświąteczno-noworocznym pragniemy przekazać Państwu ważne informacje dotyczące obsługi bankowej, w tym realizacji dyspozycji płatniczych i pracy oddziałów:
1) W dniach 23 i 30 grudnia 2016 r. oddziały będą pracowały w standardowych godzinach pracy.
2) W dniach 23 i 30 grudnia 2016 r. transakcje na rynku skarbowym oraz wymiany walut będą przeprowadzane telefonicznie w godzinach 8:30-17:00 a za pośrednictwem platformy iPKO dealer w godzinach 8:00 – 17:00.
3) Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego oraz Sekcja Wsparcia Bankowości Elektronicznej w dniach 23 i 30 grudnia będą prowadzić obsługę w godzinach 8:00 - 18:00.
Szczegółowe informacje dotyczące bankowości elektronicznych oraz realizacji przelewów:
iPKO biznes:
Informujemy, że w związku z ograniczeniem przez NBP/KIR SA godzin przeprowadzania rozrachunków międzybankowych w dniu 30.12.2016 r., w przypadku systemu iPKO biznes:
- przelewy wysokokwotowe (SORBNET2) złożone w dniu 30.12.2016 r. do godziny 13.45 będą zrealizowane w zwykłym trybie. Bank nie gwarantuje realizacji zleceń złożonych po tej godzinie, w szczególności zlecenia takie mogą zostać zwrócone na rachunek klienta,
- pozostałe zlecenia płatnicze w PLN na rachunki prowadzone w innych bankach w kraju złożone w dniu 30.12.2016 r. po godzinie 12.15 spowodują obciążenie rachunku w tym dniu, natomiast do rozliczeń międzybankowych zostaną przekazane najpóźniej w dniu 02.01.2017 r.
W dniu 23.12.2016 r. rozrachunki międzybankowe oraz system iPKO biznes będą funkcjonowały jak w każdy dzień roboczy, zaś w dniu 01.01.2017 r. od godziny 8.00 system iPKO biznes będzie niedostępny, a ponowne jego udostępnienie nastąpi w dniu 01.01.2017 r. najpóźniej o godzinie 12.00.
MultiCash:
Informujemy, że w związku z ograniczeniem przez NBP/KIR SA godzin przeprowadzania rozrachunków międzybankowych w dniu 30.12.2016 r., w przypadku systemu MultiCash:
- przelewy wysokokwotowe (SORBNET2) złożone w dniu 30.12.2016 r. do godziny 13.15 będą zrealizowane w zwykłym trybie. Bank nie gwarantuje realizacji zleceń złożonych po tej godzinie, w szczególności zlecenia takie mogą zostać zwrócone na rachunek klienta,
- pozostałe zlecenia płatnicze w PLN na rachunki prowadzone w innych bankach w kraju złożone w dniu 30.12.2016 r. po godzinie 11.45 spowodują obciążenie rachunku w tych dniach, natomiast do rozliczeń międzybankowych zostaną przekazane najpóźniej w dniu 02.01.2017 r.
W dniach 23.12.2016 r. oraz 30.12.2016 r. system MultiCash będzie funkcjonował jak w każdy dzień roboczy.
PKO eConnect POLSKA:
Informujemy, że w związku z ograniczeniem przez NBP/KIR SA godzin przeprowadzania rozrachunków międzybankowych w dniu 30.12.2016 r., w przypadku systemu PKO eConnect (PKO eConnect / PKO webConnect / PKO mobileConnect):
- przelewy wysokokwotowe (SORBNET2) złożone w dniu 30.12.2016 r. do godziny 13.15 będą zrealizowane w zwykłym trybie. Bank nie gwarantuje realizacji zleceń złożonych po tej godzinie, w szczególności zlecenia takie mogą zostać zwrócone na rachunek klienta,
- pozostałe zlecenia płatnicze w PLN na rachunki prowadzone w innych bankach w kraju złożone w dniu 30.12.2016 r. po godzinie 12.15 spowodują obciążenie rachunku w tym dniu, natomiast do rozliczeń międzybankowych zostaną przekazane najpóźniej w dniu 02.01.2017 r.
W dniu 23.12.2016 r. rozrachunki międzybankowe oraz system PKO eConnect będą funkcjonowały jak w każdy dzień roboczy, zaś w dniu 31.12.2016 r. od godziny 21.30 system PKO eConnect będzie niedostępny, a ponowne jego udostępnienie nastąpi w dniu 01.01.2017 r. najpóźniej o godzinie 12.00.
PKO eConnect NIEMCY:
Informujemy, że w związku z ograniczeniem przez NBP/KIR SA godzin przeprowadzania rozrachunków międzybankowych w Rzeczpospolitej Polskiej w dniu 30.12.2016 r., w przypadku systemu PKO webConnect:
- przelewy zagraniczne w PLN wysyłane systemem Sorbnet2 do Rzeczpospolitej Polskiej, złożone w dniu 30.12.2016 r. do godziny 13.15 będą zrealizowane w zwykłym trybie. Bank nie gwarantuje realizacji zleceń złożonych po tej godzinie, w szczególności zlecenia takie mogą zostać zwrócone na rachunek klienta,
- przelewy zagraniczne w PLN wysyłane systemem Elixir do Rzeczpospolitej Polskiej, złożone w dniu 30.12.2016 r. po godzinie 12.15 spowodują obciążenie rachunku w tym dniu, natomiast do rozliczeń międzybankowych zostaną przekazane najpóźniej w dniu 02.01.2017 r.,
W dniu 23.12.2016 r. rozrachunki międzybankowe oraz system PKO webConnect będą funkcjonowały jak w każdy dzień roboczy, zaś w dniu 31.12.2016 r. od godziny 21.30 system PKO webConnect będzie niedostępny, a ponowne jego udostępnienie nastąpi w dniu 01.01.2017 r. najpóźniej o godzinie 12.00.
Usługa SWIFT MT101:
Informujemy, że w związku z ograniczeniem przez NBP/KIR SA godzin przeprowadzania rozrachunków międzybankowych w dniu 30.12.2016 r., w przypadku otrzymywanych komunikatów SWIFT MT101:
- przelewy wysokokwotowe (SORBNET2) złożone w dniu 30.12.2016 r. do godziny 13.45 będą zrealizowane w zwykłym trybie. Bank nie gwarantuje realizacji zleceń złożonych po tej godzinie, w szczególności zlecenia takie mogą zostać zwrócone na rachunek klienta,
- pozostałe zlecenia płatnicze w PLN na rachunki prowadzone w innych bankach w kraju złożone w dniu 30.12.2016 r. po godzinie 12.15 spowodują obciążenie rachunku w tym dniu, natomiast do rozliczeń międzybankowych zostaną przekazane najpóźniej w dniu 02.01.2017 r.
Paulina Klorek
Specjalista
PKO Bank Polski
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Biuro Obsługi Klienta Korporacyjnego w Poznaniu
60-914 Poznań, Plac Wolności 3
t: 61 855 94 17
f: 61 855 50 69