Aktualizowanie i przekazywanie danych SIO wg stanu na dzień 31 marca 2016 r.
Wydział Edukacji Urzędu Miasta Krakowa informuje, że dane w Systemie Informacji Oświatowej według stanu na dzień 31 marca 2016 r., będą gromadzone w pełnym zakresie wynikającym z Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (Dz. U. z 2011 r. poz. 814 z późń. zm.)
Szanowni Państwo
Dyrektorzy
Przedszkoli, Szkół i Placówek Oświatowych
samorządowych
prowadzonych przez osoby prawne lub fizyczne
Wydział Edukacji Urzędu Miasta Krakowa informuje, że dane w Systemie Informacji Oświatowej według stanu na dzień 31 marca 2016 r., będą gromadzone w pełnym zakresie wynikającym z Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (Dz. U. z 2011 r. poz. 814 z późń. zm.).
Dane powinny być wprowadzone przy pomocy programu, oznaczonego jako wersja 3.20 (zalecana jest wersja poszerzona o środowisko JAVA), przygotowanego przez Centrum Informatyczne Edukacji MEN. Aktualną wersję programu należy pobrać ze strony:
http://www.cie.men.gov.pl/index.php/sio-programy-do-pobrania.html
Instrukcja techniczna programu SIO oraz instrukcja merytoryczna wprowadzania danych w Systemie Informacji Oświatowej (marzec 2015 r.), opublikowane zostały na stronie:
http://www.cie.men.gov.pl/index.php/sio-centrum-pomocy/sio-instrukcje.html
Ustawowy termin złożenia sprawozdania upływa z dniem 5 kwietnia 2016 r. (wtorek). Wydruk podpisanego zbiorczego zestawienia wraz z płytą CD z nagranym plikiem o rozszerzeniu .exp (wygenerowanym po pomyślnym eksporcie do jednostki prowadzącej) należy złożyć w Wydziale Edukacji Urzędu Miasta Krakowa, ul. Stachowicza 18 (Dziennik podawczy Wydziału Edukacji – parter, stanowisko nr 8).
Przypominam również o ustawowym obowiązku uzupełniania danych w tzw. nowym SIO, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej. W przypadku, gdy nie posiadają Państwo aktualnych upoważnień (loginów i haseł) do dostępu do bazy danych modernizowanego SIO, proszę o złożenie elektronicznego wniosku w aplikacji posługując się stosowną instrukcją opublikowaną na stronie:
Z-ca DYREKTORA WYDZIAŁU
Beata Tracka-Samborska