Sprawozdania z realizacji remontów z opłat i kar środowiskowych
EK-08.2050.3.2016
Szanowni Państwo
Dyrektorzy samorządowych szkół, przedszkoli i placówek
w Krakowie
Gmina Miejska Kraków zobowiązana jest do opracowania sprawozdania z gospodarowania dochodami budżetu gminy i powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej.
Sprawozdanie wymaga wykazania w zestawieniu także wydatków na ochronę środowiska i gospodarkę wodną, pokrytych ze środków innych niż ww., tj. innych środków budżetowych lub środków pozyskanych ze źródeł zewnętrznych.
W celu uznania realizowanych zadań za związane z ochroną środowiska należy posiłkować się zapisami art. 400a ust. 1 pkt 2, 5, 8, 9, 15, 16, 21-25, 29, 31, 32, 38-42 (zadania gminne - GWSMK) oraz ust. 1 pkt 2, 5, 8, 9, 15, 16, 18, 21-25, 29, 31, 32, 38-42 (zadania powiatowe - PWSMK) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, którego brzmienie przedstawiam w załączeniu.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o sporządzenie zestawienia realizowanych zadań w załączonej tabeli i jej przesłanie (w programie excel) drogą elektroniczną do Wydziału Edukacji na adres e-mail Janusz.Kapusta@um.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do 27 stycznia 2016 roku.
Jeżeli szkoła, przedszkole lub inna placówek nie realizowała zadań, które mieściłyby się w zakresie określonym w art. 400a ustawy Prawo ochrony środowiska to proszę o przesłanie takiej informacji również na ww. adres e-mail.
Z poważaniem
Zastępca Dyrektora Wydziału Edukacji
/-/ Beata Tracka - Samborska
Załączniki:
- wyciąg z Prawa ochrony środowiska (art. 400a),
- wzór tabeli dotyczącej realizowanych zadań.